יום שבת, 28 במאי 2011

אדר אואט





6. הזוגות שבחרתי הם:
הרצל-בן גוריון
הרצל היה משפטן, סופר, מחזאי ופוליטיקאי יהודי, יליד בודפשט. זכה בעם ישראל לכינוי "חוזה המדינה". הרצל לא זכה להיכנס לארץ ישראל, הוא החמה.
והלבנה לבן גוריון כי הוא היה הראש להקמת מדינה יהודית הוא היה המנהיג שבדרך כיהן כראש הממשלה ושר הביטחון הראשון של ישראל היה מראשי התנועה הציונית והמשיך את דרכו של הרצל בגלל זה הוא הלבנה.
מרטין לותר קינג-ברק אובמה
מרטין לותר קינג היה כומר בפטיסטי אפרו-אמריקאי לוחם למען זכויות של השחורים בארצות הברית וזוכה פרס נובל לשלום.
קינג הוא מגדולי הדוגלים במאבק לא אלים. לזכרו נחוג יום מרטין לותר קינג שהוא חג לאומי על פי חקיקה פדרלית בארצות הברית. נרצח על ידי מתנקש, ג'יימס ארל ריי, ב-4 באפריל 1968. ולכן הוא החמה.
ברק אובמה-נולד ב-4 באוגוסט 1961) הוא נשיאה הארבעים וארבעה של ארצות הברית (2009 עד היום). אובמה הוא האמריקאי-אפריקאי הראשון המכהן בתפקיד זה והנשיא הראשון שנולד מחוץ ליבשת אמריקההוואי). לפני בחירתו לנשיא כיהן אובמה בסנאט של ארצות הברית מטעם מדינת אילינוי (2005-2008).
בשנת 2009, זמן קצר לאחר בחירתו לנשיא, הוענק לאובמה פרס נובל לשלום על "תרומתו המיוחדת למאמצים לחזק את הדיפלומטיה הבינלאומית ואת שיתוף הפעולה בין העמים". הוא למד להילחם על שיווין הזכויות שלו ולכן הוא הלבנה.
ב.

ב. לדעתי מדינת ישראל , היום , זקוקה למנהיג ' לבנה ' מכוון שאנו צריכים מנהיג שילחם בשבילנו ומנהיג שילחם בשביל להגיע למטרותיו . אפילו אם ישוו אותו לאחר העיקר שיעזור למדינתו להגיעה למטרותיה

7. הכותרת שבחרתי:
מנהיגי ישראל משה ויהושע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה